10 септември 2012

Положителни преживявания с гущероподобните извънземни

В съвременната уфология (и в градските легенди) извънземните раси познати като "сивите" и "рептилите" (гущероподобните) обикновено се определят като враждебно настроени спрямо хората. Те отвличат хора, осакатяват добитък, тайно управляват света и т.н. Има обаче хора, които твърдят, че са имали положителни изживявания с тях. Това е едно интервю с Ерика Гоч (Erica Goetsch), която твърди, че често е срещала извънземни. Интервюто е взето от Джефри Причет (Jeffery Pritchett), който също е имал своите преживявания.

Как започнаха вашите паранормални НЛО преживявания?

Започна когато бях на 5 години, но тогава все още не разбирах какво се случва. През 1986 аз и мои приятели наблюдавахме нещо и се оказа, че имаме поне 10 часа "липсващо" време.

Тези преживявания продължиха ли или спряха за известно време след което да се възобновят? Случват ли се и до днес?

Понякога преосмислям живота си и мога да забележа разни неща или "липсващо" време в които няма логика. А понякога виждам големи паузи между случаите.

Какви същества си виждала и как ще опишеш преживяванията си с тях?

Основно са сини рептили, но също ниски или високи сиви същества

Ти си виждала рептили, както и аз. Моите преживявания бяха положителни, както и твоите, или се бъркам? Какво би желала да ни кажеш за тях?

Да, аз чувствам, че точно тези рептили, които съм срещала бяха обичливи и възпитани. В един момент, когато бях в помещението за преглед, те ме поправяха. Имаше една любяща същност в тях - като майка към нейното дете. Мисля, че това е изключително важна част от пъзела!

Каква мислиш, че е била целта? Защо ти?

Аз съм просто микроскопична точка на картата, има толкова много контактиори и хора с такива преживявания. И твърде много въпроси, които водят до още повече въпроси.

Мислиш ли, че има твърде много страх и негативност в НЛО/извънземната тематика? Мислиш ли, че хора наистина са наранени от тези същества? Дали егото не надделява над духа и това да причинява страх от нещо, което трябва да е божествено преживяване?

Да, ние прекарваме голяма част от нашия човешки живот контролирани от страх. Аз се опитвам да не говоря прекалено за конспирации свързани с правителството и елита, но това е факт, който не може да бъде отречен. Аз вярвам, че МОЖЕ БИ в болезнените срещи с извънземни има човешка намеса. Мое лично мнение.

Имала ли си шаманистични или близки до смъртта изживявания, или пък нещо с окултното? Аз съм любопитен за твоите духовни възгледи?

Израснала съм в не-религиозно семейство и никога не съм се замисляла за добро или лошо наистина. След преживяното през 1986 аз бях обсебена от окултната тематика за много години.

Какво послание тези същества са ти предали за човечеството и нашия живот в бъдеще?

Посланието им е, че като хора ние трябва да се отървем от страха, преди да сме способни напълно да почувстваме тяхната любов...Звучи малко налудничаво, но така аз интерпретирам посланието им.

Защо според теб хора от полето на уфологията искат всички да действаме разумно при такива преживявания? Все пак НЛО паркирани пред къщата ти може да доведе до лудост. Мисля, че има много "черни души" в уфологията и някои може да са правителствени агенти. Шегувам се донякъде...

Харесвам чувството ти за хумор. Възможността да се смеем на себе си е ключова съставка на разума. Е, помага. Аз всъщност съм насърчена от съществата да се покрия, наистина. Това, как изглеждаме не би трябвало да има значение - ние всички сме създания. Сигурна съм, че има неколцина дезинформатори. Колкото и странно да звучи, предполагам, че дори агентите имат роля в еволюцията . Въпроса е как разчитаме истината и дезинформацията. Опитвам се да не съдя, но дори аз съм малко скептик. Мисля, че това е здравословна гледна точка.

Какво престои за Ерика Гоч в бъдеще - с твоето шоу и проектите? Някави последни думи?

Очаквам края на месеца, когато заедно ще водим шоу. Това е страхотен начин да подпомогнем общността. Няма конкуренция между предаванията, всичко е с цел да информираме за неща, които главните медии не покриват напълно.

Моят видео-блог в YouTube е следният:

www.youtube.com/EricaGoetsch

И ще продължавам да правя интервюта за BlogTalkRadio:

http://www.blogtalkradio.com/ericagoetsch

Източник: Examiner
Дата на оригиналната публикация: 13 август 2012
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Едно мнение на Мичио Каку за срещата ни с извънземните





Житен кръг с кодирано послание?




Тексас: В рамките на два дни няколко наблюдения на триъгълни НЛО

Няма коментари:

Публикуване на коментар