07 август 2012

Мини-НЛО се материализира в стая

Разказ на анонимен очевидец от Модесто, САЩ:

През последната година и половина станах свидетел на различни гледки в моята спалня в ранните утринни часове преди изгрев. До преди около месец всичките изглеждаха като холограми. Активно се движеха наоколо но не изглеждаха като солидни обекти. Една година се чудих това дали е моето въображение, нещо паранормално или нещо друго. Но преди няколко месеца по време на два или три подобни нощни епизода, аз видях през прозореца два триъгълни апарата, които се рееха директно над нашия блок от апартаменти. Същото се случи и след една седмица и аз сега съм обеден, че тези неща са дело на някакъв извънземен разум.

През последните два месеца имах два случая в които обектите изглеждаха 100% солидни. Тук описвам втория случай. Първо, моето внимание бе привлечено от триъгълник с цветовете на дъгата, който се появи на тавана. След това обект подобен на малък космически кораб се материализира и забелязах, че разноцветният триъгълник всъщност идва от предната страна на "кораба". След това обектът се завъртя към мен давайки ми възможност да го разгледам. Беше почти изцяло бял, само по краищата имаше различен цвят. За миг си отклоних погледа и той бе изчезнал. На следващата сутрин веднага направих скица на това което видях.


Източник: Phantoms and Monsters
Дата на оригиналната публикация: 24 юли 2012
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Насекомо-робот




От архивите: НЛО край Багшот Хийт, Англия (1985)




Плазмени НЛО/създания

Няма коментари:

Публикуване на коментар