15 март 2012

Масово следене – gang stalking

Този текст бе публикуван в алтернативния новинарски сайт Индимедия-България и продължавам да се чудя какво представлява всъщност. Измислици на един параноик? Шега? Или наистина се случват такива неща - тотално следене и манипулиране на отделни индивиди? Последното ако е истина звучи доста стряскащо...

Ще разкажа за нещо, което се случва на мен и на много хора по света. Сякаш това е публична тайна, която повечето хора знаят, но я крият от хората, които не знаят за нея. Животът на много хора се следи постоянно и ако не знаете за това, вероятно сте от тях. Става дума за следене на отделен индивид от много хора, например познатите му, семейството, колегите и шефа, хората в квартала, медиите и разбира се от властта. Човек може тайно да е следен, години наред, без да знае, докато познатите му са наясно с това! Нарича се с много имена - gang stalking, organized stalking, targeted individual, gaslighting.

Първо ще разкажа, какво се случи с мен. Още преди години, без да разбирам защо, се случваше хората на улицата да ме гледат странно, да казват по нещо, което изглежда се е отнасяше към мен, хора да ме обиждат повече или по-малко зад гърба ми, деца да ми се присмиват и т.н. След това започнаха да ми се подиграват непознати хора в градския транспорт, да обсъждат неща от живота ми, дори веднъж ме назоваха по име, говореха например, какво съм казал, когато съм се напил някой път и т.н. Тогава започнах да си давам сметка, че ме следят, вероятно на страница в социалните мрежи в интернет, която не е публична, където са публикували, снимки и клипове с мен, когато ми се смеят, но също и електронната ми поща, разговорите в скайп, интернет трафика ми, и някои неща, които съм писал на компютъра си, като стихове, текстове и т.н. Аз разбирах за това от подигравките на разни хора и от „театри“, които някои разиграваха. И все пак години наред не осъзнавах мащабите на това, което се случва. В последствие се оказа, че почти всичките ми познати са знаели за всичко това, чели са или са чували нещата за мен, но не са ми казвали – напротив, много хора от тях ми казваха, че съм луд, че трябва да пия хапчета, да ходя на психиатър, включително и семейството ми и хора, които смятах за най-близки приятели. Оказва се, че години наред те са играели театър пред мен, така наречената техника gaslighting , при която манипулираш и изкривяваш чувството на реалност на човека, казваш му, че е луд и често, както при мен, той започва да вярва на това, че си измисля някои неща, че е станал параноичен. Оказа се, че хората, които съм смятал за близки, умишлено са ме вкарвали в унизителни ситуации, манипулирали са ме, карали са ме да се чувствам виновен, подтиквали са ме да пия алкохол, за да правя глупости и да им разказвам лични неща, които след това да качват в интернет. Някои хора, които смятах за приятели, вероятно дори това работят – да измислят смешки с мен за медиите и да се срещат с другите ми познати, със семейството ми и да им казват, как да се държат с мен и какво да ми говорят. Прилагат върху мен техники в стил експериментите на Павлов свързани със стимули и наказания използвани върху куче. Говорят ми сякаш аз съм куче.

ПЪЛНИЯТ ТЕКСТ

ПОДОБНИ СТАТИИ:


7 февруари 2012 - Кошмарът продължава - този път в БДЖ

9 коментара:

  1. Не му е добре главата на Тоя

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен20 март, 2012 11:26

    Az mislq 4e trqbva da mu se pomogne

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен28 март, 2012 22:21

    МАНИАКАЛНА ДЕПРЕСИЯ !ЛЕЧЕНИЕ ,НО КЪДЕ НЕ ЗНАМ ...ЛОШО Е

    ОтговорИзтриване
  4. Параноя ,параноя ама друг път.
    Преди няколко месеца един мой приятел ми се каза че е набелязан индивид за масово следене и че някаква група разпространява слухове за него.
    Аз му се смях и мо казах бате по добре спри да козиш по толкова че е вредно за мозака.
    Да ама като излязох от блока му и тръгнах за вкъщи един чичка на 45-50 години все зад мен.
    Качвам се в маршутката той с мен.През цялото време ме гледа.Като го фиксирах с поглед се се престори че гледа в страни,ама на няколко пъти бях по бърз от него и го хванах че само мене зяпа.Слизам от маршутката той с мен.
    Следва ме чак до входа на блока.
    Забравих за това много бързо но някъде след о два месеца приятелят за който ви говорих ми звънна по
    телефона да излезем на по кафе.
    Попитах го на бъзик какво става с следенето и той реагира много остро,като че ли се засегна че не му вярвам.
    Изпратих го до блока му и влязох да пиеме заедно по една бира.И когато си тръгнах позмайте каккво стана пак чичката.
    Реших да си направя експеримент да видя дали наистина ме следи за това вместо маршутката за вкъщи хванах една за центъра.Чичката се качва с мен.Слизам чичката слиза с мен.
    Тръгвам да се разхождам около Ндк чичката след мен.Тръгвам да се разхождам в Ндк чичката след мен.Хвашам маршутка за вкъши чичката се качва с мен.Слизам чичката пак след мен и пак по същия начин ме следва чак до входа на блока.

    ОтговорИзтриване
  5. Истина е има няколко организации които се занимават със следене в България. Много сме тези които ни наблюдават. Някой ги освидетелстваха и сега са в лечебни заведения, други се самоубиха, останалите продължаваме борбата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Казваш, че е истина, но едно не мога да разбера - защо му е на когото и да било да следи случайни обикновени хора?

      Изтриване
    2. Би ли споменал кои са въпросните организации?Ако това съществува реално то не се върши само в България а в цял свят все повече хора говорят за gandstalking.

      Изтриване
    3. Георги,Контрол на населението,експерименти,елимиране и индуциране на лудост в определени индивиди,които не се вписват достатъчно добре в общото все повече затъпяло масово съзнание на покорното население на планетата??Инквизицията е факт и тогава са били преследвани и избивани безмилостно случайни обикновени хора ,на кого е било нужно това??Това,че нямяш никакво логично обяснение за тези ужаси не ги прави по малко реални http://www.extremecentrepoint.com/archives/6964 ненужното зверство е част от човешката история да не си питаме за какво се прави а ДАЛИ НАИСТИНА СЕ ПРАВИ това за,което свидетелстват все повече хора .
      Доностничеството и следенето на съседа е било любимото занимание на бая "добри хора" еххх,,в Източна Германия http://www.britannica.com/EBchecked/topic/563751/Stasi "който забравя историята е осъден да я повтори"....

      Изтриване