06 януари 2012

Смъртта крачи сред нас

Джъстин Фалзоун (Justin Falzone) седял на бюрото си в своята стая в град Тонауанда (Tonawanda) в щата Ню Йорк, САЩ и си пишел домашната работа, когато Смъртта пристигнала.

"Не съм съвсем сигурен за годината" - разказва той - "бях на 10 или 11, значи преди 17 или 18 години"

С периферното си зрение, той видял тъмна фигура да стои в рамката на вратата на стаята. Обърнал се и видял Смъртта, точно както я описват. Била покрита с черно наметало с качулка, което стигало чак до пода. Не е могъл да види лице под тъмнината на качулката.

"Сякаш беше от различно измерение, паралелна реалност или както искате го наречете, но фигурата беше полу-прозрачна, но в същото време изглеждаше масивна и солидна. Някакси почуствах, че това нещо е много много древно".

Фалзоун се взирал вцепенен в съществото за около 10 секунди, след това се разкрещял и извърнал погледа си. Когато отново погледнал натам, нещото било изчезнало. Той побягнал от стаята си.

"Побегнах надолу по стълбите и извън къщата" - човека продължава разказа си - "с часове не посмях да вляза отново вътре, въпреки уверенията на родителите ми. Разказах им какво съм видял, но много не ми повярваха".

Не посмял да спи в стаята си (както и през следващите няколко седмици). На следващия ден отишъл на училище, но когато се върнал разбрал, че нещо лошо е станало. Линейки и полицейски коли били паркирани на улицата. През деня синът на техен съсед дошъл да посети баща си, но го намерил мъртъв. Бил паднал по стълбите. Лекарите определили, че смъртта е настъпила предишната вечер. Изглежда по същото време, когато Фалзоун видял тайнствената фигура. Мястото, където бил намерен мъртвият съсед е горе-долу на едно ниво с неговата спалня. Дали е видял Смъртта докато тя отивала да прибере поредната душа ? Или пък вече се е връщала от съседската къща?

"От тогава не съм виждал това същество и добре, че не съм".

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Мистериозна линейка с разчленени майка и дете преследвана от патрулка

Няма коментари:

Публикуване на коментар