06 септември 2011

Шестото чувство на животните

Част от разказа на Мика Ханкс (Micah Hanks), автор редовно публикуващ за сайта MYSTERIOUS UNIVERSE:

"Тъкмо разговарях по телефона с баща ми, когато смразяващ кръвта кучешки вой се разнесе наоколо.

"Чакай така на телефона, татко, тези кучета са полудели" - казах аз и се спуснах към спалнята където бяха двете кучета Айк и Сами. Те лежаха на кревата без да правят опит да излизат навън. Напрегнах си слуха за да чуя дали няма нещо в далечината, което да дразни кучетата - сирена или нещо такова, но нищо не можах да доловя.

Баща ми се смееше по телефона, докато се опитвах да успокоя двата ротвайлера. Изведнъж те спряха да вият също толкова неочаквано, колкото и бяха започнали.

Приключих разговора с баща ми и мислех да се заема с обичайните си занимания. Но няколко минути по-късно баща ми отново позвъни. Развълнувано той ми съобщи за земетресението с магнитут 5.8 на източния бряг на САЩ - той също го усетил.

Случайно ли кучетата бяха започнали да вият само няколко минути преди това?

Източник

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Новини свързани с бедствия (6 август 2011)

Няма коментари:

Публикуване на коментар