09 юни 2011

Два случая с "мъже в черно" в САЩ от май 2011

30 май 2011, град Бойзи, САЩ, съобщение до MUFON

Аз седях на верандата на мои приятели в северния край на Бойзи, Айдахо към 4:00 след обяд. Забелязах малка черна точка (която помислих за балон първоначално) да се носи по небето. Това продължи около минута, след което обектът спря и тръгна в обратната посока като нещо като крила се появиха от двете му страни. Бях шокиран и изгубих обекта от погледа си.

По-късно бях в колата си и пушех цигара, бях на известно разстояние от къщата на приятелите си. Забелязах човек в черен костюм, с черна шапка и черни очила. Забелязах, че носи пистолет под сакото си. Този човек мина покрай колата ми три пъти в рамките на 20 минути. Освен това забелязах черна кола без номера с още двама мъже облечени в черно.

***********

Електронно писмо получено на 29 май 2011

"Здравейте - аз изпратих съобщение на MUFON преди няколко месеца за мое наблюдение на НЛО в Мисури. Не са ми отговорили от тогава, но забелязах няколко странни личности в квартала през последната седмица.

Имаше поне двама мъже облечени в черни костюми с черни очила и оборудване за комуникация. Разхождаха се из квартала няколко дни след което изчезнаха за 3 дни, но отново се появиха след това - но този път имаше една жена. Видях, че гледат нещо в двора ми, след което си записаха нещо на един електронен таблет. Аз излязох и попитах какво искат, но те само се усмихнаха и се отдалечиха. Забелязах каква кола карат - черен Крайслер 300.

Източник

Няма коментари:

Публикуване на коментар