26 август 2010

Летящото същество подобно на скат - 3.12.2004

3 декември 2004. Между 6 и 7 часа вечерта. Небето е ясно макар и вече да се е мръкнало. Луната още не е изгряла. Близо до Аштън, Вашингтон. САЩ.

Описание на един от свидетелите:

Аз и един приятел пътувахме към Хънтингтън. Тъкмо бяхме преминали една жп линия извън Аштън и бяхме на дълга права отсечка от пътя. Имаше насрещен трафик и светлините ни бяха пуснати. Не се виждаха коли зад нас. Моят приятел караше. Аз забелязах внезапно движение в небето над река Охайо в дясно от мен. Това беше сива летяща фигура с крила. Това нещо премина пред колата като направи осморен лупинг и след това изведнъж изчезна. Това се случи много бързо, но аз съм с добра визуална памет.

Беше по-голямо от кола. Макар и сиво на цвят то сякаш прозираше. Много ми заприлича на скат. Не се забелязваха глава, очи, опашка или крака. Не изглеждаше човекоподобно по никакъв начин, но не беше и птица. Не беше и машина! Изглеждаше като живо същество.


Връзка за повече информация (на английски)


Няма коментари:

Публикуване на коментар