17 юли 2010

"Човек с черни очи" в САЩ - случай от Тексас

В началото на месец юли слънцето прежуряло над 19 годишния Далас Адамс докато той наливал бензин в колата си в бензиностанция в град Лукас, Тексас. Един мъж и неговия син били от другата страна на колонката, а една жена била в колата си зад него. Адамс влязъл да плати за бензина, но когато излязъл нещата били различни.

"Нямаше никой друг вече" - разказва Адамс - "бях вътре не повече от две-три минути, купих си само цигари, но когато излязох само моята кола бе там. Почувствах страх, но не можех да разбера защо."

Тогава видял мъж да стои до колата му. Когато се приближил, усетил силната му миризма - сякаш не се бил къпал от седмици.

"Изглеждаше като обикновен човек, но чувствах смъртен страх. Приближих се до колата си и го погледнах - той се взираше в мен."

Мъжът се приближил.

"Трябва да ме закараш" - казал той и силата в неговия глас поразила Адамс.

"Бях уплашен до смърт, той повтори същото."

Адамс разбрал какво го плашело.

"Неговите очи бяха напълно черни, без въобще бяло"

Адамс събрал кураж и го попитал къде иска да отиде, а човекът с черни очи казал "просто трябва да ме закараш".

"Казах, че съжалявам, но не мога и тогава той направи няколко крачки към мен. Не можех да откъсна погледа си от очите му, сякаш ме изсмукваха."

Докато Адамс гледал как странника се приближава, нещото което го държало парализиран се отпуснало и Адам скочил в колата си и потеглил с бясна скорост.

Какво е видял Адамс ?

"Имам кошмари от деня в който го видях" - казва Адамс.

Хората с черни очи битуват в американската култура от 1998, когато двама от тях се доближили до Брайън Бетел докато си седял в колата. Срещите обикновено са еднотипни - обикновено са деца или млади възрастни. Имат черни очи без никакво бяло.

Какво представляват ? Извънземни, демони или просто шегаджии с черни лещи на очите си ? Съобщенията за срещи с тях продължават.

Връзка за повече информация (на английски)

Няма коментари:

Публикуване на коментар