03 юли 2010

НЛО близо до Русе - Август 2009

Тази история е получена пряко от свидетел на НЛО. Надяваме се да се появят и други свидетели на явлението наблюдавано край Русе през август 2009.

Дата и час: Август 2009, около 10 часа вечерта
Продължителност: вероятно под 20 минути
Брой свидетели: 2 (вероятно и други)
Тип: I-ви вид по класификацията на Хайнек
Особености: В случая се споменава за спирала 4 месеца преди да се появи прословутата спирала над Норвегия.


Оригиналната история:

Беше Август, 2009-та година някъде към 10 часа бяхме аз и баща ми близо до Русе на вилата на един негов познат... Излязохме навън с баща ми и той забеляза нещо в небето, показа ми го и ми каза че го помислил за НЛО! Изглеждаше като самолетите през нощта но стоеше на едно място, тогава отидох да си взема бинокъла защото изглеждаше че беше близо тъкмо тръгнах към къщата и то почна да се движи! Погледнах го и замръзнах то направи един кръг и мина точно над къщата и се оформи нещо като спирала всичко стана бяло като на нова година и изчезна... Повече не го видяхме само чухме че над мястото където изчезна била оформена дупка и вътре пръста била замръзнала...

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Нова спирала в небето

Няма коментари:

Публикуване на коментар